Dani medijske pismenosti na daljinu
Razgovarajmo o životu s druge strane ekrana geslo je ovogodišnjih 3. po redu Dana medijske pismenosti koje organiziraju Agencija za elektroničke medije i UNICEF Hrvatska, ali na daljinu. Aktivnosti smo i u našoj školi prilagodili situaciji te je provedena online anketa među učenicima. Cilj je bio saznati koje medije i u koju svrhu koriste mladi, razmišljaju li i promišljaju o medijskom sadržaju, ali i kako se snalaze u virtualnim učionicama.
Anketu je ispunilo 111 učenika. Od njih, više od 74 posto za učenje najviše koristi internet, a malo više od 20 posto učenika navelo je da u tu svrhu najviše koristi tiskane medije, prvenstveno knjige. Više od 93 posto ispitanika navelo je da za komunikaciju najviše koristi aplikacije WhatsApp i/ili Viber, a za zabavu najviše koriste društvene mreže (Facebook, Instagram, Snapchat) i YouTube.
Među elektroničkim izvorima koje smatraju korisnima za učenje najčešće navode Edutorij, e-sferu, Hrvatsku enciklopediju, Hrvatski jezični portal...
Čak 77 posto učenika izjasnilo se kako ne čita ni digitalne ni tiskane novine i časopise. Na televiziji najviše gledaju serije i filmove, a najmanje dokumetarce i emsije o glazbi. 72 posto ispitanika navelo je kako uvijek može pronaći potrebne informacije na internetu, dok je njih 28 posto navelo kako to može učiniti ponekad. Gotovo svi ispitani, 90 posto, aktivni su na društvenim mrežama, a njih 27 posto do sada se susrelo s nekim oblikom virtualnog nasilja što zasigurno nije zanemarivo. 61 posto (67 učenika) smatra da zna prepoznati lažne vijesti, a njih 40 je navelo konkretne primjere: provjeravaju informaciju, autora, stranicu, pretražuju druge izvore... Rezulatati ankete poslužit će kao smjernice za medijski i informacijski odgoj i obrazovanje naših učenika.
Što se tiče nastave na daljinu, učenici kao prednosti najčešće ističu što si sami mogu organizirati vrijeme učenja, trud i dostupnost nastavnika te manje stresa s obzirom da (još) nema testova i ispitivanja. Većina kao mane ističe, uz tehničke poteškoće, previše zadaće i zadataka tijekom same nastave te puno više samostalnog rada.
Poziv ravnateljice za upis u našu školu
Tehničar za logistiku i špediciju
Strojarsko-obrtnička zanimanja: automehaničar, instalater grijanja i klimatizacije
Pomoć za vrijeme onl... |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |