Sretan nam 45. rođendan
Povodom 45. obljetnice postojanja srednje škole Jastrebarsko kao samostalne institucije u petak je u školi bilo svečano.
Svečanost je bila pripremljena kao panel na kojem smo predstavili dio uspjeha iz ove školske godine:
Izložba crteža "Žene koje su promijenile povijest" učenice Ee Helene Koprivnjak Barišić (4.g2), mentor: Goran Vreš.
Povijesni uspjeh učenice Sare Studen (3.g2) koja će sudjelovati na Međunarodnom turniru mladih fizičara, mentorica: Vanja Novosel
Kampanju „Reci nasilju THE END“ školi su predstavili učenici Loren Stunja (3.g1) i Jakov Kupina (3.g2), mentorice: Matija Bojić i Barbara Jerečić.
Diseminaciju projekta Erasmus+ „Napunimo baterije“ uspješno su odradili učenici Antonio Gomerčić (3.s) i Luka Šebečić (1.s) te nastavnice Ivana Golubić i Ines Brlek.
Plesačice Tara Terihaj, Helena Ljubetić, Marta Miletić, Renee Horvat, Jelena Bobinski i Lorena Perjević izvele su koreografiju s kojom su osvojile 2. mjesto na Državnom prvenstvu u sportskom plesu, mentorica: Željka Kovačić, plesna mentorica: Lana Jerčinović.
Panel je vodila nastavnica Antonija Vlahović.
Ovom prilikom smo i službeno otvorili učionicu na otvorenom koja je nastala u suradnji sa Drvnom industrijom Rubinić.
Dori i Hana Rubinić, učenice 1.e i 2.e razreda zajedno s ravnateljicom "odmotale" su našu novu vanjsku učionicu.
Još jednom velika hvala svim vanjskim partnerima i suradnicama koji podržavaju naš rad.
Spremni smo prigrliti aktivnosti i projekte koji nas tek čekaju te nove uspjehe naših učenika i nastavnika .
Za fotografije obilježavanja obljetnice je zaslužna naša učenica Vita Rodić.
Poziv ravnateljice za upis u našu školu
Tehničar za logistiku i špediciju
Strojarsko-obrtnička zanimanja: automehaničar, instalater grijanja i klimatizacije
Pomoć za vrijeme onl... |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |